ثبت شرکت در کانادا

با توجه به افزایش روزافزون مهاجرت و همچنین سرمایه گذاری دلاری در کشورهای دیگر، امروزه سرمایه‌داران راه ثبت شرکت در انتاریو و دیگر شهرهای کانادا و ترکیه را در پیش گرفته‌اند.

ثبت شرکت در کانادا پروسه طولانی و پیچیده‌ای ندارد؛ تنها باید روش درست و عملی ثبت شرکت را در این کشور دنبال کنید. در واقع جهت راه‌اندازی کسب‌وکار در این کشور به ثبت شرکت نیاز خواهید داشت.

ثبت فردا موسسه حقوقی ثبتی قدرتمند در ایران، کلیه امور ثبت شرکت در انتاریو و کانادا، درخواست حسابدار، انجام امور مالیاتی و دفتری در کانادا را با قوی‌ترین وکلا انجام می‌دهد. پیش از ادامه مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت ثبت هرگونه شرکت در کانادا با یک مشاور مالی در این کشور مشورت کنید؛ مشاورین متخصص ثبت فردا نیز آماده پاسخ‌گویی به تمام سوالات شمار در این زمینه هستند.

انواع ثبت شرکت در کانادا

  • شرکت شخصی یا خودکفا Independent business: خود شخص به تنهایی شرکت را راه‌اندازی می‌کند و پس تایید توسط دولت به صورت مستقل کار خود را شروع می‌کند. افراد خارجی نیز در صورت عدم نیاز مالی به دولت، شغل خود را در کانادا ثبت کرده و پس از گرفتن تاییدیه از نهادهای ذیربط کار خود را آغاز می کنند.
  • شرکت گروهی Group business: این شرکت‌ها مانند شرکت‌های Sole proprietorship هستند. از دو یا چند شریک تشکیل می‌شوند که هر یک از شرکا به اندازه سهم خود سود دریافت می‌کند و به همان اندازه در شرکت مسئولیت دارند.
  • شرکت با مالکیت انحصاری: Sole proprietorship به تنهایی و توسط یک نفر ثبت می‌شود. تمام مسئولیت، سود و ضرر متوجه سهام‌دار یا مدیر‌انحصاری شرکت است. این دسته از مشاغل مناسب شغل‌های کوچک و از نظر مالیاتی مقرون‌به‌صرفه است. این شرکت‌ها عمر محدودی دارند و با فوت صاحب شرکت منحل می‌شوند. در نتیجه جهت سرمایه‌گذاری‌های مالی قابل اطمینان نیستند.
  • شرکت سهامی incorporation: شرایط ثبت شرکت در انتاریو از نوع سهامی فراهم است. این شرکت با یک یا چند نفر تاسیس می‌شود و سهام‌داران تعداد سهم دلخواه برای خود تصویب و تعیین می‌کنند. در صورت ضرر و زیان خطری اموال افراد را تهدید نمی‌کند و شرکت مسئول ضرر و زیان‌ها است. این شرکت‌ها را می‌توان با عمر نامحدود ثبت کرد؛ با ترفندهای ثبت فردا مالیات کمتری پرداخت و اعتبار شرکت به لطف وجود علائم اختصاری   inc- crop – ltd   ارزش بالایی به بیزینس کارت می‌دهد.

شرکت‌های سهامی به دو صورت ثبت می‌شود:

  • ثبت شرکت سهامی به صورت استانی: طبق قوانین استان ثبت می شوند و فعالیت می‌کنند.
  • ثبت شرکت سهامی به صورت فدرال: طبق قوانین فدرالی کانادا ثبت می‌شود و باید طبق قوانین کل خاک کانادا فعالیت کند. در صورت ثبت شرکت در انتاریو یا کانادا با این شیوه، نام شرکت در کل کانادا ثبت می‌شود و کسی نباید با این نام فعالیت کند.

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت

  • جهت اخذاقامت کانادا از طریق ثبت شرکت در انتاریو، نیاز به راهنما دارید. کسی که انواع شرکت در کانادا را بشناسد و شما را در مسیر اقامت در این کشور کمک کند .
  • مشاورین و وکلای ثبت فردا با سال‌ها تجربه موفق بهترین انتخاب محسوب می‌شود.
  • ما کمک می‌کنیم هزینه ثبت شرکت در کانادا  به کمترین حالت تبدیل شود. با حداقل سرمایه شرکت خود را در یکی از معتبرترین کشور‌های قاره آمریکای شمالی به ثبت برسانید .
  • برای تصمیم نهایی باید در سایت اصلی کشور کانادا اطلاعات و قوانین کامل را جستجو کنید.
  • برای ثبت شرکت در انتاریو یا کانادا، اخذ اقامت ضروری و واجب نیست. با راهنمایی مشاوران ثبت فردا بدون داشتن اقامت کانادا اقدام به ثبت شرکت در استان‌های دارای صلاحیت کنید و حساب تجاری مربوطه خود را افتتاح کنید.
  • ثبت شرکت در کانادا و اقامت تنها به معنای کمک به انجام امور تجاری در کانادا بوده و به منزله سهولت در اخذ اقامت کانادا نیست.
  • در زمان کنونی مهاجرت به کانادا تنها از طریق سرمایه‌گذاری در زمان کوتاه امکان‌پذیر است و از راه‌های دیگر امری زمان‌بر خواهد بود. اما توجه داشته باشید مهاجرت به این کشور از هر طریق امری زمان‌بر و بسته به نوع پرونده، زمان خاص خود را دارد.

ثبت شرکت در چه شهرهایی از کانادا برای افراد خارجی امکان پذیر است؟

شاید شما جهت رسیدن و اخذ اقامت کانادا تصمیم به ثبت شرکت گرفته‌اید که از طریق آن اجازه کار به دست آورید. بله می‌توانید! مهاجرت به کانادا از طریق کار امکان‌پذیر است؛ اما نه به سادگی و در زمان کوتاه؛ بلکه طی یک فرایند پیچیده و زمان‌بر ممکن خواهد شد. با توجه به سوابق کاری و شغلی می‌توان با راه‌اندازی کسب‌و‌کار سودده در کانادا نسبت به اخذ اجازه کار اقدام کرد.

با توجه به قوانین ثبت شرکت در کانادا برای افراد خارجی در اکثر شهرهای این کشور مانند تورنتو، مونترال، کبک، ونکوور و بسیاری از شهرهای جدید کانادا با رعایت برخی از جوانب در قانون امکان‌پذیر است.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

مقالات
سوالات متداول ثبت شرکت در کانادا

هزینه ثبت شرکت در کانادا چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت در کانادا عددی بین 3هزار تا 5 هزار دلار کانادا می باشد که بسته به شرایط و شهر محل ثبت متغییر می باشد .

چه مدارکی جهت ثبت شرکت در کانادا نیاز می باشد؟

برای ثبت شرکت در کانادا برای افراد خارجی(ایرانی) صرفا پاسپورت دارای اعتبار کافی می باشد .

آیا می توان پس از ثبت شرکت در کانادا حساب بانکی افتتاح نمود ؟

بله پس از ثبت شرکت و دریافت شماره ثبت شما می توانید در یکی از بانک های معتبر حساب بانکی افتتاح نمایید.

مدت زمان ثبت شرکت در کانادا چقدر است؟

مدت زمان ثبت شرکت در کانادا بسته به نوع شهر محل ثبت حدود 20 الی 30 روز کاری پس از تایید نام می باشد.

آیا میتوان در کانادا شرکتی با صد درصد شریک خارجی (ایرانی)ثبت کرد؟

بله می توانید .

تماس باما