تاسیس شرکت

جهت ثبت شرکت بدون اشکال ارزان و فوری می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت شرکت ارزان

سوال: برای اینکه یک شرکت ثبت شود چه مراحلی دارد و چه مدارکی لازم است ؟

جواب : برای ثبت یک شرکت مراحلی زیادی لازم است، هم تنظیم اوراق ثبتی و هم ثبت نام اینترنتی در سایت لازم است و با توجه به نوع شرکت مدارک ارسالی آن متفاوت است برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

 

سوال: بعد ازاینکه نام شرکتم تایید شد قسمت کارشناسی به ایراد برخورد ، نام قبلی شرکتم را می خواهم آیا می دهند؟

جواب: دردرخواست جدید اینترنتی باید توضیحاتی را درقسمتهایی نوشته شود تا نام قبلی شرکت تایید شود برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: می خواهم شرکت سهامی خاص ثبت کنم اما باید مبلغی بلوکه کنم درچه بانکی باید باشد؟

جواب : درشرکت محدود نیازی به بلوکه شدن سرمایه نیست اما درمحدود مبلغی بایست بلوکه شود درهربانکی و برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: نام شرکتم تایید شده اما موضوع شرکتم مجوزی بوده با توجه به اینکه کارمجوز طول می کشد ثبت شرکتها می گوید اعتبار نام تمام شده چه کارباید بکنم؟

جواب : رزو نام طبق قانون مهلت دارد که طی این مدت اگر نام شرکت شما توسط دیگری درخواست و ثبت نشده باشد ثبت می باشد برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: شرکتم را می خواهم ثبت کنم مشخصات را وارد وارد کردم اما دو ماه است که قسمت تایید نامم در انتظار بررسی می زند ؟

جواب : احتمالا در ثبت نام اینترنتی تمامی مراحل و گامها را تکمیل نکرده برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: چند بار انتخاب نام کردم برای شرکتم اما هربار اخطار می خورد دلیل آن چیست ؟ لطفا راهنمایی فرمایید.

جواب: تکراری بودن یک اسم یعنی اینکه عین این اسم قبلا ثبت شده است مثلا اسم “رایا” اگر ثبت شده باشد شرکت دیگر نمی تواند همان را انتخاب کند برای اینکه تشابه ها را بهتر تشخیص دهید می توانید  با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: اگر تمامی سرمایه شرکت در سهامی خاص بلوکه شود آیا موردی دارد یا مبلغ مورد نظری باید باشد حتما؟

جواب: خیر اما باید در مدارکی قید شود که تمامی سرمایه پرداخت شده که بعدا به مشکل برنخورد شرکت برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: از کجا بدانیم کدام موضوع فعالیت شرکتها مجوزی و کدام یک غیرمجوزی می باشد ؟

جواب: هر موضوع فعالیتی مجوزی نیست برای دریافت لیست موضوعات مجوزی و غیرمجوزی می توانید به سایت ثبت فردا مراجعه و لینک ثبت فردا را دانلود فرماییدو یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: برای ثبت شرکت بعضی اطلاعات را واردکردم اما تماما را وارد نکنم دفعه بعد که وارد سایت شدم اطلاعات را کامل کنم سیستم راه نداد چه کار باید بکنم؟

جواب: بعد از ثبت نام اینترنتی موقت، سایت کد رهگیری می دهد که با توجه به آن می توان ادامه کار را انجام داد برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعهو یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: شرکتم را ثبت کرده ام و اگهی تاسیس دریافت کرده ام اما کدملی یکی از اعضا اشتباه خورده ایا راهی برای اصلاح وجوددارد؟

جواب: بعداز دریافت آگهی اگر اشتباهی صورت گرفته باشد می شود برطرف کرد که دیگر مربوط به تغییرات می شود برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعهو یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

[/fusion_tab][fusion_tab title=”تغییرات شرکت”]

سوال: نمونه فرمهای مختلف صورتجلسات تغییرات شرکتها را از کجا پیداکنم؟

جواب: با مراجعه به سایت ثبت فردا و جستجو در قسمت خدمات ثبت و دانلود لینک آن میتوانید انواع فرمهای متفاوت صورتجلسات را مشاهده فرمایید.

سوال: برای ثبت صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده و یا عادی به طور فوق العاده چه مدارکی باید به اداره ثبت ارسال شود؟

جواب: براساس نوع شرکت و نوع تغییرات ، مدارک آن متفاوت است اما نکته ای که بایست در نظر داشت این است که برای ثبت هرنوع تغییراتی در شرکت در هر مجمعی ؛ اصل صورتجلسه بایست ارسال گردد و مدارک باید در پاکت تغییرات ارسال گردد برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

سوال: در شرکت مسئولیت محدود تغییر آدرس و افزایش سرمایه در چند صورتجلسه انجام می شود؟

جواب : با توجه به اینکه تغییر آدرس و افزایش سرمایه هر دو در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود بنابراین دریک صورتجلسه قابل انجام می باشد ، گاها در جلسه هیات مدیره هم امکان پذیر است و آن زمانیست که اساسنامه شرکت اجازه تغییر نشانی شرکت را به هیات مدیره بدهد برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: تغییرآدرس از تهران به شهرستان را دارم چگونه باید انجام بدم؟ چه مدارکی لازم است ؟

جواب :برای تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس؛ نشانی شرکت و کدپستی 10 رقمی الزامیست بعد از تنظیم صورتجلسه ، پذیرش اینترنتی بایست انجام بگیرد .اما نکته ای که وجود دارد هنگام پذیرش تغییرآدرس ، انتخاب واحد ثبتی مناسب می باشد ، مثلا تغییرآدرس از تهران به پرند باشد حتما واحدثبتی صحیح در سیستم بایست انتخاب گردد برای اطلاعات بیشتر دراین خصوص به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: شرکت سهامی خاص دارم برای تغییرات شرکتم یکی از سهامدارهام فرزندم می باشد با توجه به اینکه طفل و زیر 18 سال است آیا می تواند به عنوان ناظر باشد؟

جواب :ماده 101 قانون تجارت: در شرکتهای سهامی یک نفر به عنوان رئیس جلسه و دو ناظر و یک منشی انتخاب می شود که رئیس جلسه و ناظرین باید سهامدار باشند اما منشی جلسه می تواند سهامدار یا خارج از اعضای شرکت باشد و اگر یکی از ناظرها زیر 18 سال باشد پدر وی باید به جای او امضا کند و نکات قابل توجه و قانونی بیشتری دراین قسمت وجود دارد برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید..

سوال : چگونه از آگهی شدن تغییراتمان مطلع شویم و معمولا چقدر یک اگهی زمان می برد؟

جواب: بعد از اینکه صورتجلسات تنظیم شد و وارد سایت ثبت شرکتها و درواقع پذیرش اینترنتی شد و پست شد و بارکد خورد کمتر از 20 روز پیش نویس آگهی تهیه شده و بصورت پیامک و ابلاغیه جهت امضا و ثبت در دفتر به آگاهی می رسد. گاهی هم صورتجلسات اگر صحیح تنظیم نشده باشد یا مدارک کامل پست نشده باشد نقص می خورد که خود پروسه ای دارد برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعهو یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: بعد ازاینکه تغییرات شرکتم به درستی انجام شد و پیش نویس آگهی درسایت آمد متوجه شدم یک رقم از کدملی یکی از اعضا نخورده آیا راهی دارد ؟

جواب: بله ، قبل از دریافت آگهی می شود از طریقی اصلاح نمود اما بعد از دیافت آگهی نمی شود برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: هیات مدیره شرکتم را در تهران تمدید کردم اما کارم رد شده و اخطار خورده که واحدثبتی اشتباه است یعنی چی لطفا توضیح بفرمایید؟

جواب: بعداز آنکه تغییرآدرس از تهران به شهرستان صورت می گیرد شماره ثبت شرکت تغییرمی کند اما شماره ثبت شرکت شما تغییرنکرده که بایست اول درست شود بعد مجدد کار انجام شود برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: صورتجلسه انحلال شرکتم را تنظیم و ثبت نام اینترنتی نمودم اما کار به ایراد خورده که گفته زمانش گذشته ؟ منظورچیست ؟

جواب: بعضی تغییرات شرکت طبق قانون تجارت زمان دارد که اگر از تاریخش بگذرد دوباره کارباید از اول انجام شود که انحلال یکی از آن تغییرات می باشد برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: تغییر هیات مدیره داشتم ، پذیرش کردم حالا چگونه مدارک را به ثبت شرکتها برسانم آیا حضوری می شود ؟

جواب: بعد از تنظیم صورتجلسه و ورود اطلاعات رسید آن همراه با مدارک پست بایست در پاکت تغییرات به اداره ثبت ارسال شود که خود زمان مشخص دارد برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: بعداز اینکه کارتغییرات شرکتم را انجام دادم و مدارک را پست کردم پرونده عودت داده شده که بارکدنخورده درصورتی که بارکد زده ام ؟ دلیلش چیست؟

جواب : زدن بارکد زمان دارد به دلیل محدودیت زمانی کار رد شده اما راه حل دارد و نیازی به تنظیم مجدد صورتجلسات نیست برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: موقع پذیرش اینترنتی تغییرات شرکتم سایت اخطار می دهدو جلو نمی رود ؟چه کارباید بکنم؟

جواب: درسایت قسمتهایی که ستاره زده شده اجبارا باید کامل شود و اگر جلو نمی رود به دلیل این است که یا اسمی اشتباه وارد شده یا درست اطلاعات وارد نشده که بسته به قسمتهای مختلف این پیغام از طرف سایت متفاوت است برای رفع آن می توانید به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: یکی از اعضای شرکتم فامیلی خود را تغییرداده است آیا درصورتجلسه نام قبلی باید خورده شود یا نام جدید وی؟

جواب : دراولین صورتجلسه بعد از آنکه نام وی تغییریافت باید نام جدید خورده شود و توضیحات شناسنامه برابراصل هم به ثبت شرکتها ارسال گردد برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: صورتجلسه تغییرات شرکت را انجام داده ام به طور صحیح ثبت نام کرده اما سایت اخطار زده که تاریخ صورتجلسه چه کارباید بکنم ؟

جواب: احتمالا قبلا شما صورتجلسه ای با آن تاریخ و ساعت به ثبت شرکتها ارسال کرده اید که می بایست انصراف دهید از آن صورتجلسه تا کارجدیدتان اگهی شود برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

 

سوال: تعداد اعضای شرکتم بسیار زیاد و حدود 400 نفرهستند آیا باید همه را وارد سایت کنم یا راه دیگری هم هست ؟

جواب: اگر لیست حاضرین جلسه بیش از 150 نفر باشند نیازی نیست همه وارد سایت شوند و باید وارد اکسل شده و از طریق سی دی ارسال شوند و فقط مدیران و کلیه کسانی که مشمول تغییرات می باشند می بایست در بخش تغییرات وارد شوند که اکسل آن مخصوص ثبت شرکت و با شیوه های خاص است برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعهو یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: صورتجلسه تنظیم و همراه با مدارک به ثبت شرکتها ارسال کردم اما کارم رد شده که تاریخ مغایراست؟ آیا دوباره باید صورتجلسه تنظیم کنم؟

جواب: خیر، نیازی به تنظیم صورتجلسه نیست همان صورتجلسه را مجددباید پذیرش گرفته و ارسال کنید که سایت قسمتی دارد برای اصلاح برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعهو یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال : بازرسین شرکت را انتخاب کردم و مراحل تغییرات صورتجلسه را انجام دادم اما کارم نقص خورده که اقرارنامه ندارد ؟ چه کارباید بکنم تا نقص رفع شود ؟

جواب: درصورتجلسه بازرسین اقرارنامه نبوده می شود جداگانه اقرارنامه درپرونده گذاشت و رفع نقص کرد که خود مراحلی دارد برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعه و یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: بعداز اینکه تغییرات شرکت را وارد سامانه کردم و کاررا نهایی کردم متوجه شدم تاریخ صورتجلسه را اشتباه وار دکردم آیا راهی دارد ؟

جواب: بله ، گزینه ای به نام انصراف وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعهو یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

سوال: می خواهیم درشرکت تغییراتی بدهیم و کسی را وارد شرکت کنیم ، شرکتم مسولیت محدود است اما یکی از اعضا نیست چه راه حلی پیشنهاد می دهید؟

جواب: زمانی که یکی یا بیشتر از نفرات شرکت نباشند باید آگهی دعوت دارد که این آگهی طبق قانون زمان و شرایط ویژه دارد برای راهنمایی بیشتر به سایت ثبت فردا مراجعهو یا با شماره 02143000056 تماس حاصل فرمایید.

 

تماس باما